"Vím, že časem pomůžeš mnoha dalším Duším. Je to Tvá Cesta. Nebo já to tak alespoň cítím :)"

06.05.2014 20:35

Chci Vás seznámit se ženou, která mě provázela na úsecích Mé Cesty a od níž jsem několikrát slyšela "Vím, že časem pomůžeš mnoha dalším Duším....." jak to můžete číst v názvu článku. Já Jí uvěřila, protože měla pravdu.

Mé první kroky na této dráze, které jsem tehdy ještě "osobní rozvoj" neříkala, šly po článcích na webu Život bez hranic. Hledala jsem inspiraci a hlavně metody, jak se naučit žít, jak bych chtěla. Tehdejším motivem vskutku byl "Život bez hranic", jak to název nese. Četla jsem články, hltala články, učila se. Všichni autoři měli svým způsobem pravdu, články mě oslovovaly, ale výzvy, abych je kontaktovala jsem ignorovala. Ne proto, že bych nechtěla být v kontaktu s někým, kdo už Svou Cestu poznává déle než já.

"Hojnost lásky přináší hojnost veškerou" - www.zivotbezhranic.cz/hojnost-lasky-prinasi-hojnost-veskerou/#axzz30xUbSOhQ

A tohle byl článek, na který jsem odpověděla. A seznámila jsem se s Aishou. Později jsem se seznámila s příběhem ve dvou článcích a byla fascinovaná jejími radami z FB. A tehdy se začaly věci měnit a hýbat. A já věděla, že za ně musím být vděčná. Jenže tehdy jsem byla ještě myšlenkami jinde a veškerou vděčnost jsem přisuzovala a dávala právě Aishe. Překvapilo mě, že mě nebere jen jako další klientku.

O odpuštění jsem se dozvěděla už dříve. Byla to snad vůbec první metoda, kterou jsem se naučila a používám jí dodnes. Od té chvíle mé vztahy s okolím nabraly úplně jiný směr. Chci Vám představit pár jejích moudrých slov, která pro mě později nebo hned, nabraly zásadní význam.

"Zmínila jste odpuštění.. Máte se opravdu na co těšit, zůstanete-li na vlně, zázraky jsou na denním pořádku :) Život už není jako dřív. Je krásnější, plnější, bohatší o ten klid uvnitř a víru. " A tehdy jsem netušila, jak velkou pravdu má.

Poznala jsem potom její život, její práci a vzrostl můj obdiv k ní, skrz články, příspěvky na Facebooku a emaily, které jsme si psaly. Vždy mě podpořila. A já se učila, že nádherná slova nepíše jen proto, aby mě potěšila, ale protože JSOU PRAVDIVÁ! A tak jsem pochopila, že existuje komunita lidí, která se učí žít život jinak. Začala jsem pojmenovávat svou znalost a zálibu na dráze OSOBNÍHO ROZVOJE.

Chci s Vámi sdílet video o jejím životě, které natočila a namluvila. Je v něm nádherná síla a můj obdiv, za to, že dokázala překonat vše, co jí život připravil: www.youtube.com/watch?v=5DddpqRIoVk

Potom jsem se vracela domů a my se na dlouhou dobu odmlčely. Veškerá komunikace probíhala jen pod jejími příspěvky, které byly dost omezeny, kvůli její situaci. Já se učila dál. A vybojovala jsem so mnoho vztahů k lepšímu pochopení a uvědomila si, že musím žít podle sebe.

Na začátku roku 2014 se mi objevila v pár snech. Věděla jsem, že je to ona a kontaktovala jí. A přišla mi nádherná odpověď, která opět posunula mé kroky na dráze osobního poznání dál: "Ahoj Péťo,

děkuji za nádherný mail, ze kterého mi ještě teď doznívá pocit husí kůže po celém těle. Tímto způsobem já vždy vím, že se děje něco mimořádného. Že jsi viděla mě..., naprosto mi to zapadá do všeho co se děje i u mě. Od Nového roku se totiž zabývám regresními terapiemi a vím, že regresit Tebe, by Ti mohlo dát mnoho odpovědí a vhledů, které potřebuješ pro svůj další vývoj. " A já si přečetla článek o její vlastní regresi a bylo rozhodnuto, chci podstoupit tu svou.

jsemsamasebou.webnode.cz/news/moje-regrese/

Setkala jsem se s úžasnou a nádhernou dívkou! Začala jsem poslouchat její meditační videa a nejvíc mi pomohlo asi toto: www.youtube.com/watch?v=OI9tgB5n5Lw

Zde zveřejním email, který jsem psala před pár dny a shrnuje věci, které se po mé vlastní regresi změnily: "Ahoj,

Teď teprve jsem si to plně uvědomila. Od regrese jsem objevila a samovolně začala uplatňovat spoustu spirituálních dovedností, které předtím nebyli probuzené. Například to, že jsem v meditacích schopná vidět minulé životy, u lidí, které znám i poměrně zásadní věci, u těch, se kterými se třeba jen píši, je to podstatně horší, ale taky tam dokážu určit hlavní motivy. Teď zrovna jsem si uvědomila, že u lidí, kde trvaleji vnímám jejich energii a energetické pole, vidím auru.

 

Dokážu sama dál procházet svými minulými životy. Uvědomuji si detaily. Třeba už vím, že v tom prvním lidském životě, kde jsme se potkali a jediném životě, kde jsme byli skutečně partneři, to bylo v Norsku. Slyšela jsem i slova toho slibu věčné lásky a pak zjistila, že se to tak norsky opravdu řekne: „Jeg vil elske deg for alltid“ = „Budu tě navždy milovat.“ Ten jazyk cítím v základech své Duše. Šokovalo mě to. A mám připravený nádherný článek, který čeká na vhodnou chvíli, kdy ho zveřejnit a zda-li vůbec v písemné formě. Nese název „Mé setkání s láskou“ a popisuje všechny vztahy a city z mých minulých i současných životů, které jsem byla schopna cítit a vidět.

 

Mám ještě jeden opravdu silný zážitek. Proto jsem ti i posílala tu sms, zda do minulých životů můžu vskutku vidět. Měla jsem kamarádku, Klárku, fajn holčina. A naše přátelství prostě skončilo, ale zůstalo absolutně nevysvětlené a já nikdy nezjistila, co se vlastně stalo, protože mi to nikdy nechtěla říct. Nevadilo mi to, jenže podobně jako se má láska pořád vracela k Ondřejovi a já nevěděla proč, tak se mi stále vkrádal do srdce smutek. Nevěděla jsem, kde se ve mně bere, ale byl spojen s ní. Přála jsem si to pochopit. Archandělské karty mi řekly, že se v tomto životě ještě znovu setkáme, protože pro ní mám nějaké informace, které jí musím předat. A na čarodějnice jsem se rozhodla v noci (takže už vlastně 1. Máj) tuto záhadu vyřešit meditačně. Položila jsem tedy otázku a přišla jasná odpověď, že naše cesta půjde ještě dál a byly mi dány ty informace, co jí předám. Byly mi darovány prostřednictvím vzpomínek z minulých životů, kde jsem se já a ona setkala. Šokovalo mě, když mě přeneslo zpět do života, do doby, kdy jsem s NÍM v tom jediném společném lidském životě, čekala dítě. To dítě bylo ona. Nejdřív jsem však viděla divnou změť, divné pohyby, nejasná těla a až po jakémsi oddálení mi došlo, že to bylo její početí. Jenže místo, aby mi přišlo vtipné, že vidím „sebe“ při něčem takovém, co se odehrálo dávno tomu, pochopila jsem. Já byla slabá žena, ale měla jsem silnou lásku. Všichni příbuzní říkali, že to dítě nepřežije. A já měla velké bolesti. Další vzpomínka přeskočila na chvíli, kdy jsem z toho domu vyběhla do planinu v lese, klekla si a prosila to dítě, aby přijalo mou lásku a prosila jsem Boha, aby mi to dítě nechali. Od toho dne až do porodu to bylo v pořádku, mezi mnou a jí proběhla nějaká úmluva a slib. Jenže ona i přestože se narodila a zdála se v pořádku, dřív než nabila roku, umřela. A pak jsme každý den chodili k jejímu hrobu na hřbitov, za naším mrtvým dítětem. Jmenovala se Anabelle. Další skok byl do života na zámečku, kde jsem s NÍM být nemohla, kvůli rozdílnému postavení. Měla jsem muže a dvě děti. Jedno z těch dětí byla opět její Duše. Pamatuji si z toho jednu její větu, kdy se pohádala s otcem a přišla za mnou a řekla mi: „On není můj otec.“ A pak v nějakém meziprostoru vím svou odpověď, „ne není“. Tehdy od nás jako od rodiny odešla sama. Je tam dopis, který mi poslala z Monaca, ale zatím jsem neměla sílu si ho nechat vybavit slovo od slova. A dnes je tu Klárka, kterou jsem mohla poznat. A nešlo to dál. Aspoň zatím ne. Spojilo se mi Monaco, chce se tam prý odstěhovat, je tam prý nádherně. Já dnes ale vím, že v tomto životě bude chtít hledat svou minulost, ze které jí já můžu dát částečné informace. Proto se znovu setkáme. Proto to jí táhne na místa, kde už v minulosti byla. Byla jsem příšerně vyčerpaná, když jsem z té meditace vystoupila a okamžitě potom jsem usnula. To byl asi nejsilnější zážitek, jaký jsem kdy měla. Ptala jsem se ještě zpětně, co se mezi námi tehdy vytvořilo za vazbu, která uklidnila dítě v mém lůnu, aby se mohlo narodit. Navedlo mě to na „rituál smrti“, který zatím neumím pochopit, ani karty, ani meditace, ani andělé. Jen vím, že je tam nějaká ochranitelská vazba, ale zatím tomu moc nerozumím. Nevím, co by to mohlo být. Ale vím, že tam je nějaký silný slib, jako byl JEMU „Jeg vil elske deg for alltid“. Ale ani pro tu větu jsem se dosud do těchto vzpomínek nevracela.

 

Mám tu ještě jednu kamarádku a ta ti je zvláštní, ohledně té neumím vidět a vnímat nic, krom toho, že cítím její energie na velké vzdálenosti a vím, jak se cítí, kde je a co dělá. Přitom jsem od ní odpoutaná a vím, že naše společná cesta skončila. Neřešila jsem, jestli se znovu setkáme nebo ne. Vždy dokážu přesně říct, kde je, nebo kterým směrem právě jde, pokud to místo znám.

 

Mám najednou hroznou vnímavost na všechno. Nevadí mi to, vidím pod přetvářky lidí atd., ale úplně se divím, co ta regrese spustila."

Dostalo se mi nakonec i šanci, odvděčit se za vše, co pro mě udělala a kam mě popostrčila! Takže Vás prosím,

seznamte se s mou blízkou přítelkyní, ÚŽASNOU DUŠÍ a ANDĚLSKY MILUJÍCÍ BYTOSTÍ...

BLANKOU CHAKOSHPOUR!

A více můžete vidět na jejím webu: jsemsamasebou.webnode.cz/

S láskou k Vám i k Ní (Tobě)!

Vaše

P.

Diskusní téma: "Vím, že časem pomůžeš mnoha dalším Duším. Je to Tvá Cesta. Nebo já to tak alespoň cítím :)"

Titulek: Blanka

Lojzo / 08.05.2014

V píspevkov tejto dobrej duše ide na mna klud a aj ked nás učili niečo uplne iné,cítim,že má pravdu a podla jej vzoru možem pokračovať tam,kde som roky sa motal v bludnom kruhu...Po druhom rozvode som dostal dcéru ja-videl som,že to ide.Napriek zmiešanými pocitmi počuvam Blankine rozprávani,ale v očiach a tele má napísané,že si nevymýšla a som jej hlboko vďačný,že mi prešlapala chodník...

Titulek: Re: Blanka

Petra Havlíková / 22.06.2014

Jak jednou objevíme Lásku, zázraky se začnou dít! Blanka je báječný člověk a díky za ní! :)

Přidat nový příspěvek


Kontakt

Cesta sebepoznání