Řetězy padly!

15.05.2014 20:51

Krásný den Vám přeji,

Dnes se s Vámi chci podělit o nedávný zážitek, který posunul dál mé možnosti toho, co dokážu v druhých lidech vidět a i mi dovolil hlubší poznání sebe sama.

Možná už jste o tom někde četli, nebo to tušíte, ale jsem člověk, který si hodně zakládá na citech a vztazích s druhými. Odráží se to třeba ve vztazích, kde jsem absolutně věrná a co se přátelství týče, opravdu se snažím být dobrou přítelkyní - poslouchat, poradit, říct názor a hlavně ten člověk musí cítit, že mi záleží na jeho budoucnosti stejně jako na mé vlastní. Též chci, aby cítili mou vděčnost za to, že jsou v mém životě, i kdyby jednoho dne měli odejít.

Přiznám se, že až na slabé výjimky většina cest s mými přáteli se rozešly. Já tím vždy hodně trpěla, dokud jsem nezačala pracovat na sobě. A poté, co jsem se naučila odpouštět jsem mnoha lidem odpustila. Pak následovala regrese a probudila se schopnost vidět do minulých životů. Vyřešila jsem tak i problémy táhnoucí se z minulosti.

Hodně jsem chtěla vyřešit vztah s jednou dříve blízkou přítelkyní. I po regresi a vysoké vnímavosti mi při otázce na ní nikdy nepřišla odpověď, která by mi pomohla vyřešit problém a přenést se přes to. Jen jsem vždy věděla, že už se nemám snažit jí ve svém životě udržet a klidně s ní přestat komunikovat. Nebylo těžké s ní přestat komunikovat, protože naše hovory už dlouhou dobu nestály za nic a sotva jsme se zdravily. Jen jsem tomu nerozuměla a moc si přála pochopit, co se stalo.

Zkoušela jsem se dostat hlouběji do jádra problému a přijít na to. A jednoho dne mi bylo dovoleno vidět a to bylo poprvé, kdy jsem litovala, že vůbec umím vidět i do vzpomínek jiných lidí, než těch, které se mě přímo týkají. Už jsem v článku o regresi zmínila svou Lásku, spřízněnou duši, se kterou jsme si slíbili věčnou lásku. A ON a ONA mají spolu nějakou historii. Jsou to taktéž spřízněné duše a ve všech životech, kdy jsem se svou Láskou nemohla být já, s ním byla ona. Prošla jsem částí, kde se ve mně objevila nenávist a vztek. Mezi nimi se něco stalo i v tomto životě, i když partnery nejsou. Vidět to od první sekundy do poslední, co se mezi nimi stalo, bylo i pro mě hodně silné. Bylo to nechutné. Jen těžko jsem přijímala fakt, že já nenávidím jí (a myslím teď Duši) a ona přirozeně nenávidí mě, protože ten slib cítí v sobě.

Tak jsem se musela se Svou kamarádkou rozloučit jednou pro vždy. Odpustila jsem jí v slzách a všemi vzpomínkami, které na ní mám já, ale vždy to končilo u toho, že jsem jí viděla s Ním. Prosím Vás všechny, dávejte si pozor na slova "navždy" a "napořád", protože Vás uvážou a můžete toho jednou hodně litovat. Já bych už nikomu nikdy neslíbila zpětně věčnou lásku, pokud bych si neuvědomila, že budu i trpět. Za posledních pár dnů se toto stalo mou nejhorší zkouškou vůbec.

Děkuji však za ní. A děkuji za objevení nádherného přátelství, které jsem vedle Ní cítila. Prostě DĚKUJI jim oběma.

Péťa

Diskusní téma: Řetězy padly!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek


Kontakt

Cesta sebepoznání