Prosba mužům!

22.05.2014 16:16

"Můj drahý muži, příteli, manželi nebo jen milovaná Duše,

Žádám Tě, abys věnoval pozornost mým slovům a s láskou je vnímal a přemýšlel nad nimi. Jsem ŽENA. Víš, co to znamená? Jsem nádherná bytost, jedinečná. Jsem hrdá a pěstuji v sobě sebelásku, díky které můžu šířit Lásku a Světlo dál do Světa. Ty jsi muž. Hledám u Tebe mnoho, ale neočekávám nic. Věř nebo ne, já Tě přijímám. Miluji Tě bezpodmínečně. Nevyžaduj po mě nároky na Lásku za uvařenou večeři, vyžehlené košile nebo sex, kdykoli máš chuť. 

Jsme božské bytosti. Já Tě prosím, abys přijal to, kdo jsem a kým jsem. Žádám Tě, abys respektoval mou svobodnou vůli. Vroucně se modlím, aby si na mě nikdy nevyvíjel tlak a nenutil mě, se stát někým, kým být nechci. Jsem pouhá žena, která chce všechno, co jí svět poskytuje. Ty jsi muž, který se může dostat do mého kruhu zájmů. Avšak pamatuj, že všechny vztahy jsou vždy o DVOU LIDECH a každý z nich tvoří jen 50%. Nemůžeš mě milovat víc, ani já Tebe ne. Nemůžeš pro mě dělat víc, ani já pro Tebe. Jsme si rovni. A záleží na nás, jak intenzivně naplníme svých 50% vztahu, který mezi sebou máme.

Rozumíš mi? Přeji si, aby ze světa zmizeli podmínkové vztahy. Přeji si, aby muž nezneužíval a netýral ženu. Přeji si, abych neublížila a nezlomila srdce žádnému muži. Přeji si, abychom všichni přijali fakt, že vše, co se stane, vychází z nás. Přeji si, abychom všichni přijali fakt, že úcta a odpuštění čistí vztahy a nemusíme druhým nic vyčítat, protože Vesmír nám vrátí vše špatné i dobré. Přeji si, aby se všichni respektovali. Přeji si, aby se do vztahů vrátila zpět harmonie, které protéká každou žilou a tepnou našeho těla. Vesmírná energie podléhá dokonalému zákonu přitažlivosti a moc si přeji, aby ho všichni znali.

Prosím Tebe, MUŽI, aby si se mnou vždy jednal upřímně. Prosím Tě, aby si mi neubližoval, protože tím ubližuješ sobě. Prosím Tě, abys mluvil, jako by už potom nebylo žádné další slovo vyřčeno, protože někdy to tak opravdu je. Prosím Tě, abys užíval každého okamžiku, kdy můžeš na Váze Vztahů vážit mužskou a ženskou energii. ZE SRDCE TĚ MILUJI, MILUJ MĚ TÉŽ! Upřímně a bezpodmínečně. 
Jsem vděčná za to, že jsi muž. Jsem vděčná za všechny dívky, které s Tebou byli před mnou. Jsem vděčná za to, že dnes po tvém boku stojím já. Nechť naše ženská a mužská energie splynou v pouto vesmírné a nadnáší nás na našich Cestách, kterou můžeme jít ruku v ruce s Respektem, Úctou, Přirozeností, Štěstím a Láskou."

Tvá Žena

Diskusní téma: Prosba mužům!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek


Kontakt

Cesta sebepoznání