Procitnutí

12.04.2014 22:16

https://www.youtube.com/watch?v=JNsGDZ_5IaM

Není mi nic, jen youtube jsem otevřela a proklikala se na toto nádherné božské video s názvem Sebe láska. Spustila jsem ho spíš proto, že se sebepoznáním a sebeláskou a tím vším, snažím čím dál více aktivněji věnovat. Založila jsem si web, abych se ponusula po své božské andělské cestě dál. Dnešek byl osvícení. Nádherné počasí, vše nahrálo tomu, že dnes se má stát něco výjimečného.

Nenapadlo mě, že to má být toto video. Když si ho pustíte, zjistíte sami, že je to nádherná meditace, která se mi stala tím největším vyléčením vůbec. S veškerou nádherou a láskou chci šířit dál poselství naděje, lásky a důležitosti nás lidí, mezi Vás. Božská poslání, jaká jsem četla u koučů a terapeutů, jež mám přidané na FB nebo jsem se jinak dostala k jejich poselstvím od andělů, jsem dnes pochopila větší část.

Přišlo ke mně mnoho zpráv, které jsem chtěla znát. V meditacích jsem často dostávala odpovědi, že si mám všímat signálů a ono mě to navede přesně tam, kde je třeba být. Každý den jsem vstávala v očekávání něčeho nádherného, meditovala pro běžné každodenní problémy a nemohla se často pohnout dál. Cítila jsem se, jako bych se zasekla na místě. Má úžasná spojená Duše Blanička mi říkala, že po podstoupení regresní terapie se zas posunu dál. A já hledala dál a dnes došla absolutního vyléčení a osvícení.

V této meditaci jsem vytvořila ze sebe nádherné světlo, hvězdu života napojenou na Vesmír. Prohýbala jsem se v zádech, cítila kolem sebe slabý vítr, který mi cuchal vlasy a cítila energii. Seděla jsem proti svému pozemskému já a tu nádhernou nezměrnou energii jsem použila pro své vyléčení. Ta slova říkala, ať každé místo, kde vidím šedou nebo dokonce černou energii kolem svého pozemského já, odstraním z dosahu. Já měla takovou sílu a moc a byla jsem nejdřív hluboce překvapena, že přes všechna pozitivna, kterými jsem se snažila obklopit a žít, jsou jen malá a má energie byla jen slabou ve víru toho, co jsem vytvořila dnes. Měla jsem velké energetické černo tří spodních čaker a mohla jsem se zázračnýma rukama uzdravit a odsunout všechno černo pryč. Ta energie zmizela. Znovu jsem se zeptala sama sebe na mnoho věcí, které jsem věděla, že mi negativno přivolávají i přesto, že jsem dotyným lidem odpustila a kdykoliv jsem se chtěla posunout dál, nedokázala jsem navodit mír s těmito nevyřešenými událostmi. A najednou jsou pryč. Já mám jen jasné čistě a božské myšlenky a mé propojení s Bohem je věčné a naděje neumírající.

Tohle bylo znovuzrození, které bych přála každému prožít. Už přesně vím, co mám udělat, jak jít dál a tento text je počátkem. Protože já jsem nejnádhernější bytost pro své andělské tělo, dokážu cokoliv si usmyslím a o tom můj život bude. Právě tady začíná.

Omluvte mě z egoismu, který na sobě musím milovat, protože díky němu jsem došla poznání. Zjistila jsem, že ego se dá překonat, na lidech mi může záležet jen do míry, kdy je miluji, nikoliv pečuji. Děkuji těm, kteří prošli mým životem a ještě projdou.

Jmenovitě poděkuji na vlně osobního rozvoje úžasné otevřené Dušičce s těmi nejlepšími podněty – Blance Chakospour. Dále děkuji někomu, kdo mi nenápadně podsunul mnoho užitečných webů a informací, které mě přivedli na osobní rozvoj a hledání vlastního štěstí – Renátě Celarové. Dále mám na mysli dvě Duše, které stejně jak pozitivno vnímají a žádají, ale stejně jako já, se učí procházet životem s optimismem, selhávají a staví se na nohy a vždy pro sebe najdeme milého něžného slůvka a jsou to – Kamilka Urbanová a Věrka Rabochová. Jmenovité díky patří i mému profesorovi Dudákovi, který dává mému osobnímu rozvoji velkou část znalostního celku z pohledu filosofie (ze které s trochou štěstí odmaturuji a poponese mě dál) i mého literárního tvoření, a mimo jiné i láskyplné vyslechnutí ve všech problémových situacích. Dále zde jmenuji jména lidí, kterým osobně už nepoděkuji, protože do mého života nepatří tolik, jak dřív, za nezapomenutelné lekce přátelství, nesplněných přání, uvědomování si a i nesčetných zrad, které mě přiměli k tomu se o ně bezdůvodně starat a jen je milovat – což je v první řadě Lenička, se kterou kontakt udržujeme a na ní jsem se naučila a vyzkoušela všechny své nově nabité dovednosti, protože jsem k ní byla nepřiměřená připoutána. Dál potom Klárka Šabaková, která pro mě byla zklamáním ve smyslu toho, že naše přátelství a veškerý kontakt zmizel za nevyřešených okolností, které mi odmítla sdělit a až dnes teprve jsem od tohoto čistá. Dále pak děkuji někomu, koho jsem opravdu s láskou milovala, za jeho nesnesitelné ego, které mě pohlcovalo a já trpěla pod pohledem jen proto, abych si mohla přát, aby se mnou jednoho dne byl a je to Ondřej Vejdělek. Dále děkuji svému spolužákovi, jehož maminka je zakladatelkou NLP v České Republice, který mě nedávno přivedl na pravou míru, kterou jsem pochopila až při této dnešní meditaci, a totiž, když mi řekl, že jsem člověk, který trpí hlubokými depresemi. Přiznávám, že jsem to zjistila až dnes, když jsem viděla, kolik černé energie jsem kolem sebe měla. Takže to je prosím velké DÍK Ikovi Gajičovi. 

Diskusní téma: Procitnutí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek


Kontakt

Cesta sebepoznání