OSLAVA ŽENSKÉ ENERGIE

28.07.2014 18:58

Ahoj,

Po dlouhé době se k Vám vracím s velkými zkušenostmi a novými nápady. Vzhledem k rodinné situaci jsem si v poslední době nemohla dovolit trávit čas psaním a velmi mě to mrzí. Dnes Vám však chci prodat to, co jsem ve své video tvorbě dělala naposled. Bylo to video na oslavu ženské energie.

Ten podnět k tomu vznikl už dávno, když jsem na Facebooku založila komunita s název Krásná Žena, kde se snažím podporovat Ženy v duchovním růstu a uvědomění si toho, jak je vlastně nádherné, býti Ženou. Slíbila jsem si, že budu pro Ženy vytvářet videa s afirmacemi, které budou podporovat jejich sebedůvěru, tvořivost a Lásku k sobě samým. Když roste Žena, i muž vedle ní roste. S touto myšlenkou jsem vytvořila video první, které je plné afirmací a vět, které by Vás měli kdykoliv povzbudit. Můžete začínat každý den shlédnutím videa, protože přitahuje pozitivní energie a myšlenky a lepší ráno si snad ani nelze přát.

www.youtube.com/watch?v=iO6i9ZS3DGA

Přeji Vám tedy příjemný prožitek při shlédnutí tohoto videa.

Péťa


Kontakt

Cesta sebepoznání