OMLUVA A DALŠÍ PLÁNY

22.06.2014 15:51

Drazí čtenáři,

omlouvám se za téměř měsíční pauzu v příspěvcích. Jako studentka jsem neměla zrovna mnoho času a musela jsem se věnovat uzavření všech známek a odehrávalo se kolem mě mnoho dalších událostí. Teď během prázdnin Vám to vynahradím. Mám mnoho zážitků, které s Vámi chci sdílet.

Rozhodla jsem se, že pro Vás tedy připravím další nové záležitosti, kterých byste se mohli účastnit. Zaprvé bych chtěla začít rozesílat Světelné meditace pro každý den, který se váže ke konkrétním datům. Formulář najdete opět na úvodní straně v levém sloupečku.

Příští týden bude končit Emailový rychlokurz sebepoznání, který se skládal z těchto částí: PROUDY ENERGIÍ, DUŠE A ŽIVOTNÍ POSLÁNÍ, ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI, OBJEV LÉČITELE V SOBĚ, VÍRA, ZMĚNA, RITUÁLY, ANDĚLÉ A DALŠÍ, VDĚČNOST a název závěrečného dílu zatím nebudu zveřejňovat. Jelikož se mi vracely nádherné ohlasy, rozhodla jsem se tento stejný rychlokurz rozesílat během prázdnin znovu. Bude to v nepravidelných intervalech (protože také občas jedu pryč atd.), takže máte možnost se znovu přihlásit a doporučit to dál, pokud Vám přišel rychlokurz zajímavý a nebo jste ho dosud nedostali a lákalo by Vás to.

V půlce srpna bych ráda odstartovala nový emailový kurz a to s tématem vztahů. Je to téma, které nás všechny obklopuje, ať chceme nebo ne. Sbírám informace z knih, meditací a dalších zdrojů. Opět je to jen můj souhrn toho, co jsem se dozvěděla a učím se to. Každý se učíme. Opět najdete formulář na úvodní straně v levém sloupečku.

Mějte tedy nádherný den.

Péťa

Diskusní téma: OMLUVA A DALŠÍ PLÁNY

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek


Kontakt

Cesta sebepoznání